Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

    Amazing Movement, needed if you use walk toggle

    Zeu!sS-sKL
    Zeu!sS-sKL
    Owner
    Owner


    Mesaje : 1588
    Data de inscriere : 03/09/2010

    Amazing Movement, needed if you use walk toggle  Empty Amazing Movement, needed if you use walk toggle

    Mesaj  Zeu!sS-sKL Joi Aug 25, 2011 12:35 am

    Jump
    //; alias +jdu1 "+jump; walk_off"
    //; alias -jdu1 "-jump; walk_do"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Duck
    //; alias +jdu2 "+duck; walk_off"
    //; alias -jdu2 "-duck; walk_do"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Jump + Duck
    //; alias +jdu3 "+jdu1; +jdu2"
    //; alias -jdu3 "-jdu1; -jdu2"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Jump for Mouse Wheel
    //; alias +jdum1 "+jdu1; w1"
    //; alias -jdum1 "-jdu1; w0"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Duck for Mouse Wheel
    //; alias +jdum2 "+jdu2; w1"
    //; alias -jdum2 "-jdu2; w0"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Walk Toggle
    //; alias walk_tg "walk.1"
    //; alias walk.1 "+speed; alias walk_tg walk.0; alias walk_do walk.1"
    //; alias walk.0 "-speed; alias walk_tg walk.1; alias walk_do walk.0"
    //; alias walk_off "-speed; alias walk_tg blank"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Unwalk when shooting - Optional
    //; alias +attack_uw "+attack; walk.0"
    //; alias -attack_uw "-attack"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Basic Aliases for wait and blank
    //; alias blank ""
    //; alias w1 "wait"
    //; alias w0 "blank"
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // Binds and Settings [Edit These to your preference!]
    // put "//" in front of a bind or alias to disable it. //
    // put "//;" in front of a bind or alias to enable it. //
    //
    // bind mouse1 "+attack_uw" // Unwalk when shooting (Optional)
    // bind anykey "walk_tg" // Walk Toggle
    //
    // bind anykey "+jdu1" // Jump
    // bind anykey "+jdu2" // Duck
    // bind anykey "+jdu3" // Jump
    //
    // For Mouse Wheel
    // bind anykey "+jdum1" // Jump
    // bind anykey "+jdum2" // Duck
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    "blank" "=========================="
    "blank" "|| [Amazing Movement] ||"
    "blank" "=========================="
    "walk_tg" "Walk Toggle"
    "+jdu1" "Jump"
    "+jdu2" "Duck"
    "+jdu3" "Jump + Duck"
    "+jdum1" "MWHEEL, Jump"
    "+jdum2" "MWHEEL, Duck"
    "+attack_uw" "shooting - Fire+Unwalk"

      Data/ora curentă este: Vin Mai 17, 2024 11:25 am